Saturday, February 7

25 randoms thing bout me

i was somehow 'tagged' by bestie, so saya teruskan (plus i have nothing to do).

1. i fall in love fast & furious style. no hesitation, no consideration. so that's mostly why i fall so hard sometimes bila sudah PUTUS CINTA (ouch)

2. i'm still my daddy's girl. will always be. this is a secret not need to be told, because it's obvious -- daddy TIDAK ADIL, because he always mendahulukan saya. whatever my siblings have (when we were little) i would always have it first..buttttttt..whatever i have usually my siblings tidak dpt. enough said. i'm the special one.

3. because of number (2), saya selalu di gasak oleh my bro. wrestling is not anything new to me. so boys, i'm built rough!

4. before i brush my teeth, saya mesti ada air dlm mulut. i can't brush my teeth with dry mouth. i must have some water, i just do.

5. i never make my bed bila bangun pagi. i never do. it's a once-a-week only ritual (kalau la, kalau saya rajin) or whenever my mummy bising2.

6. saya main netball posisi GK, bila saya turun padang bola jarang tembus (choiii tambirang). my right leg sudah terseliuh i think more than 10 times. ustaz cakap "Ini bukan loose ne, ini badan tak seimbang". thx for pointing that out.

7. seven is my favourite number

8. Di hati ku, ruang terbesar cinta adalah hanya untuk Dzat yang mana jiwa ku ditangan-Nya..Dzal-Jalalil-Wal-Ikram. Hormat dan titisan airmata untuk jantina lelaki adalah hanya untuk al-Muallim, Rasul Junjungan, Muhammad bin Abdullah. penawar segala hati, penerang segala penglihatan, penyelamat jiwa yang kehilangan.

9. i used to like orange (tell me bout it high sch ppl!), tapi that time i secretly like pink...tapi ada org sudah ambil hak mutlak pada benda2 warna pink (EZANEY). malassss nak drama dgn dia. now i love earth tones like warna coklat2, oren2. but most of my shirts consist of 4 colours only. Black, White, Grey and Choc (creams).

10. saya bercita2 tinggi untuk pakai baju kurung 5 hari dlm seminggu. namun, tailor saya yang lembab menyebabkan saya masih pakai jeans ke tempat kerja.

11. even when i'm near mummy, i still miss her dearly.

12. i used to be THIN when i was small...daddy kerja jauh dari kami...everytime kami limpas airport, i'd cry padahal my age time tu baru 2 years old gitu.whenever daddy is not around, i'd get sick. because pls refer to number (2)

13. Saya ada Diploma in Business Studies (Management), tapi before that bercita2 mau ambil law (read:mau jadi wakil rakyat). now i'm satisfied i'm working with my family, and Bi Idznillah, after 5 years i'd start my own with lybby (balik cpt from aus babeeeeeeeeee)

14. nama rumah saya ialah ayang (sayang) my daddy call me by 3 names tho, ayang, manis, and masam. manis is because dia cakap gni "ayang ne manis selalu buat hati daddy happy". masam? whenever saya merajuk, it takes longgggggg time utk di pujuk and bibir mst munjungggggg sgt

15. darjah 1 & 2 saya dpt nombor 1 dlm 4 semester itu. selepas itu, nombor satu tidak pernah wujud dlm report card saya.

16. SAYA SUKA KONTRAKTORs!! saya pernah angan2 mau kawin sama kontraktor, tapi skrg saya open skit saya punya field (mcm susah mau cari yang single). "sayang, carikan abg batik sayang" ahahahaha Ren u know this customer of mine right!!

17. always and always i have in my heart my school friends that never never change.i carry them in my heart.....Lybby, Nas, Chia (bebe), Rena, Wany....awwwww miss u guys.

18. saya sangat peramah, sgt mudah sayang and sgt mudah di sayangi kawan2. jadi kalau ada yang masuk circle kawan itu, sekali saya jatuh sebab kena betray, pasti anda tau betapa salahnya anda cari pasal sama sayaaaaaaaaaaaa (tunjuk samseng)

19. i always entertain myself with my little-inside-joke that only i get

20. when i was little, before sleeping, i'm pray in my heart this two things. (i) Allah, pls bagi saya swimming pool full of air milo. saya suka milo. (ii) SAYA MAU KAWIN NABI YUSUF. sebab Nabi Yusuf yang paling handsome.

21. saya sudah consider sgt2, dan ini muktamad. my marrying age is 28. so i have 4 years untuk belajar masak. sebab Tini baru saja kutuk me "babe, u mau sgt sama dia, bue ka u blajar masak dulu? u mau kc dia makan spagethi saja ari2??" pls. saya pandai masak nasi goreng, mee goreng, spagethi, tauhu jepun, udang masak kuning, ayam masak kicap, (cuba mencari lagi nie)....air bue kira ka?? oh ya, sayur itu saya mahir. jgn saja bagi peria. i can't cook what i don't eat.

22. talking bout food...saya selalu pilih makan roti2 rather than nasi. roti buat hati saya melompat2 kegirangan.

23. bila saya cinta, saya simpan anda dlm hati dan tidak akan saya erase. saya mampu ingat everything u say, when u say it, what u wear, how u smell, how my heart jumps everytime i see u. and i know this is stalker-ish, but i keep everything about u with me till now. so imagine how many "meaningless" things yang saya simpan pasal my exes. i keep every receipt, every paper with your writting. jgn hairan, saya ada kad2 reload yang saya pakai utk reload phone saya waktu kita2 ini bcinta. dan awak pula, saya simpan semua patung yang awak bagi. dan awak, walaupun awak menyakitkan hati saya sgt2, diary saya 2003 masih saya simpan (even ur pic). yang lagi weird Mr. R, saya masih simpan straw n apple pie punya wrapping yang kita makan last together di McD. saya a great lover, i know. sila simpan saya dlm hati seperti saya simpan awak2 sekalian k.

24. paling baru, saya ada simpan bottle yang dat certain someone drank from. saya weird, saya tau!!!

25. BAC for life! tiada yang mampu menggantikan tempat kamu. terhebat di hati saya, tertulus, terjujur. tidak ku dusta, tidak pernah di dusta. tidak ku tinggalkan, tidak pernah di tinggalkan. kasih sayang terjalin InsyaAllah sampai dunia & akhirat. BAC for life! [Noni, Tini, Dk, Reny, Ayang, K.dayang] syukran ya-Khaliq, Engkau beri ku peluang di cintai begini.

26. saya jarang ikut rules. cakap 25, tapi ini number 26. SAYA MUDAH CINTA KAN MANUSIA! (i think i said that few times already)

saya tau ini mbosankan. sorry. saya sudah more than 48hours tidak tidur. excuse me pls.

2 ::ppl think this is useful:::

Amy Ajak said...

JEHAN!!!!
hahahaha...
now me ingat yg u suka oren!!!
like... baju u when we took a picture dulu pun oren, then kan... ur meja is full of TIGGER!!!! hahaha.. you love si tigger kan.. and i think you lived and breathe for orange color dulu! HAHAHAHAAHA

[JiEy] said...

ahahahahahaha!!
ya ba!!
eeee u ingat juga ahhhh...
malu saya terus o hahahahahaha!!

 
Blogger design by suckmylolly.com