Thursday, February 26

jgn layan saya begitu

ini, in conjunction dgn post rena on her blog. she's true. sometimes kan customers or people in general can act macam SAMPAH.

what i can't stand is this customers kan yang suruh kita menggali tu barang yang dia mau and refuse untuk percaya i have cuma satu design satu saiz. AUNTY, saya ini b-u-t-i-k. nanti if saya ada 4 size design yang sama, pandai juga kamu panas. pandai2 kamu mau marah saya as if saya ne salesgirl yang pemalas nda mo cari saiz. in the first place saya bukan salesgirl ah.

then ada lagi jenis customer yang nda pakai baju kurung hari-hari, or nda biasa pakai baju kurung. dia blang besar konon. mo yang kecil konon. eh helo, baju kurung memang pakai longgar tau. nda kan u size L mau pakai size S?

bukan lah maksudnya saya provide bad customer service.
most of my customers becomes my friends bah juga after years and years serving.
tapi tolong jgn masuk n jeling saya,
memang confirm pacahhhhhhhh la neee!! hehehehehe
kamu ne mo di ajar please & thank you baini myb kan
please be good to me, thank you. hehehe

2 ::ppl think this is useful:::

hunnah said...

hehehehehe :D :D :D

in my customer service lecturer's own words,

"customer service is basically servicing idiots"

its the non-idiots that dont need that much attention..hahahaha~

[JiEy] said...

ya ba!! so true!! yang non-idiots tu mampu buat kedai me mcm rumah sendiri sudah hahahaha

 
Blogger design by suckmylolly.com