Monday, February 9

special order

hari ini kami berharap mau mkn:
1. McD Spicy Chicken McDeluxe triple meat patty
2. Bubur Ayam McD + telur masin (telur itik ato bah)
3. Bubur Ayam McD + Chicken wing
4. Double Cheeseburger "Special" sebab tambah telur bungkus satu

ini adalah penangan saya dgn nina yang lapar tym tengahari tapi belum dpt keluar sebab sibuk. hebat imaginasi kami sampai mereka2 menu baru hehehe

tapi oleh sebab tempat makan yang masih full, me n rena nda jadi pegi makan, and when saya balik ke kedai, tidak lama selepas itu Hajjah Izzah dtg memulakan interviewnya untuk research Master level nya itu. so saya pun akur sebab saya pun ada a few topics i want to ask her. habis discussion pun sdh ba'da Asr. terlewat untuk makan so decided to have a quick bite with daddy saja on my way home.

Ya Hajjah, Jazakallah Khairan! Bi Idznillah, ajarkan juga ilmu mu pada saya. Allah yaftah 'alaik, Ya Hajjah. Allah yaftah 'alaik.

cough cough cough. ini adalah ketulahan tidak dgr nasihat. kan sudah batuk. this is gonna take weeks for me to recover from :(

me : daddy, u look cute la pakai jubah jalan2 di likas. mcm polar bear fresh n white
dad: hmm, kutuk la kutuk. mcm fresh n white punya beruang pun still ur daddy kan...si anak polar bear juga kan?
me : bah bah bah menang menang lah

Sesungguhnya kamu hanya memberi peringatan kepada orang-orang yang MAHU mengikuti peringatan dan yang TAKUT kepada Tuhan yang Maha Pemurah walaupun dia tidak melihat-Nya. Maka berilah mereka khabar gembira dengan keampunan dan pahala yang mulia (36:11)

0 ::ppl think this is useful:::

 
Blogger design by suckmylolly.com