Thursday, February 5

dilemma

it's a new year, new account book (kunun la), new things to buy, new target to achieve, new budget to make. dlm 2009 yang kononnya saya akan menderita kerana double ASB yang di buat (tahun lalu beriya-iya, skrg rasa la membayar), nampak gayanya old habits day hard. i still want to spend money. on unnecessary things lagi tu. matai laini.

the top things that i want is
1. new laptop
2. new phone
3. upgrade sound kreta
4. ipodddddddddddd

number one tu maybe i can tahan2 lagi, sebab di rumah ne ja sudah ada 3 biji laptop, so i can choose whichever...maybe itu i cancel la dulu (unless c daddy mo belikan) so 1 is laptop out.

then u think now simple la tinggal 3 lagi kan. for a phone, i was thinking of Nokia E71 because saya suka itu qwerty keypad. mesti menaip laju gila trus tu kannnnnn.... and then saya juga bercita-cita untuk upgrade sound kreta.... my bro bilang all in all myb 800++ la (wth?)... tp itu pasti seronok bila kreta saya sudah tum tum tum berjalan2 di kk kannnn...hehehehe....and lastly tu ipod because yang baru sudah keluar kan, i wanted to have one dari first time kuar lagi, tapi that time saya beli my SLR tu (kalau beli both nda kan saya punya perut xmakan, ini perut bukan cas di dinding ah untuk kasi full)

so i prayed, tunjukkan lah yang mana satu i should spend my money on. pls pls pls ya-Khaliq, beri petunjuk Mu pd hamba mu yang lemah dgn nafsu serakah ini hahahahahaha

masalahnya begini.....
when i open c amy punya blog ada la pula dia mblogging pasal ipod yang bru di adoptnya itu...
so dgn gembiranya, saya terima itu petunjuk dari Atas bahawa i should go ahead sama tu ipod....
TETAPI...
bila saya bfon sama perut uyui kg ketiau tu,
saya terima lagi satu petunjuk dari Atas...
sebab bila dia nek keta n start enjin, secara otomatik soundnya terblast...
jadi saya pun bingung?
itu petunjuk juga ka?
myb i should lean more towards yang lg berfaedah (read:sound kreta)
i was thissssss close on making my decision
TETAPI...
bila saya mau tidur malam,
saya tgk fon saya ada 3 txt belum baca...
aik skrg vibrate pun tu phone tida pandai sudah?
nah sah rosak...
astaghfirullah, ini pun petunjuk ka?

jadi mana satu mo ambil dulu ne?
i have to start praying lagi balik ne tau...
(or apply personal loan and beli semua hahahaha)
Rena di RHB yang ajar

3 ::ppl think this is useful:::

Rena FR said...

Agak banyak permintaan ko ni.
Kalau buat personal loan kena tick 'maximum amount' kekekekeke!

[JiEy] said...

hahahhahaha
u said it
permintaan terlalu tinggi bus!
kalau nanti di Hari Akhir tu,
aku kena bagi simpan line paling blakang tu sebab tau btul Dia kalau aku tu demand lebih2!
spesis special aku ne
nda bue breed lebih2 ne

Rena FR said...

Hey ada masa plz do the 25 random things okies!

 
Blogger design by suckmylolly.com