Friday, February 13

pindaan

hari ini semua org sibuk n tinggalkan saya :P
rena, kau keluarkan 100 kereta ka hari ne di sebelah pagi??
nina, kau tu kasih kaya semua sudah doktor on call??
nony, kau skrg bangun jam 1 petang ka??
tini, ooooo smp hati dikau, saya sorg ja di khamis ini (ini budak saya bg excuse sb dia kiut pastu dia tu pegi lawat c zul, nda kan malar jumpa saya ja)

hari ini batuk itu teruk.
batuk itu bikin saya pening kepala sebab dia barrr barrr barrr rasanya di otak everytime cough
politely customer saya tanya,
"batuk dik?"
dalam keadaan emo itu rasa mau jawab "nda bang, men skateboard saya ne"
bila tgk buku mata tu pinar-pinar nda tau apa sudah di baca...
if telan nilco ne confirm customer self-service
bak kata along
"bah bagus lah tu praktis, manatau kita buka franchise besar macam McD, org pun layan diri"
ngam la...ujung tahun di audit nda dpt kita bonus bro!

hari ini saya itu byk berdiri di hujung kedai,
tgk org di bawah macam semut (kegemaran ini kalau kerja di karamunsing mmg melihat HARAPAN di bawah)
ainah, teda harapan semua org di bawah ne,
cuba la buka lazo,
ini roadshow kia pula aaaaiiiihhh
pening pening kepala peninggggg

oh yes another scary customer 2 hari lalu
(random i know, ini cerita bangas)
selama saya kerja baru that time i hear this words come out from my customer's mouth
nasib perempuan, kalau lelaki lama sudah di barrrrrrrrr daras2
"say, kok tetek nenek gedek ya macam mbak ini"
dgn telunjuk nya menunding u-know-where
"ahhh ngakk mak, kok mbak ini lebih gedek gitu"
lalu, size saya di tanya...
nasib before saya jawab dia cakap
"maksudnya size blousenya mbak"
nasib kamu tu tetamu di sini Sabah n tgh mencari hadiah utk c nenek di kampung
start hari ne saya pakai tudung yang di turunkan sudah.
jgn sampai ada yang menunding!

rasanya bawa tidur ini adalah bagus ne,
makasi nilco, ko la harapan bagi saya tidur after last week berantakkan try tidur!

p/s: ini ada pindaan terhadap 25 random things itu. number 16 ka 17 tu (of which i don't care sudah) KONTRAKTORS adalah out. termasuk customer yang mencari batik tu (scary ah ren?) saya itu prefer PAKAR COMPUTER. pindaan di terima atau tidak itu saya tidak peduli, saya pinda blog saya sendiri baini, suka hatiiiiiiiiiii

0 ::ppl think this is useful:::

 
Blogger design by suckmylolly.com