Friday, May 29

before May leaves us...

saya agak sensitif ya kalau isu bulan May.
kepada sesiapa yang bercadang untuk jaga hati saya,
sila jot down, bahawa; saya dan May takkan serasi seperti 2 tahun lepas.
tapi i doubt anybody's gonna jot that down (except si bestie, dia nda payah jot down, masuk otak dia secara auto jo),
sebab if soal taking into consideration people punya feelings saya la pemenang.
macam marah pula intonasi saya menaip ne.
bukan marah,
penat.

so before May leaves us,
i just wanna make it clear,
mungkin saya bukan la moved on sangat kan.
i mean, itu adalah forgiveable ba kan?
maybe some (someone) are meant to share bigger parts of the heart,
tho akhirnya bukan semestinya menjadi pemenang.
tak brapa forgiveable,
sudah erase tapi belum move on.
TAK TELLY OK

May lalu,
cita-cita saya....
aduiiii sakit di ingat balik
nda pa la, i'd call besti besok, i'd tell her apa tu cita-cita
(sebab dia sija yang care tu)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok ok quickly i'd tell last May cita-cita saya nanti ada masa yang sesuai antara my birthday dan birthday yang bulan depannya tu kalau jumlah hari antara dua birthday itu di divide kepada dua akan dapat satu hari in the middle between birthday saya dan birthday yang the otheR dan hari itu lah hari yang sesuai untuk dam dam dadamm...dam dam dadammm...tapi syukur alhamdulillah bukan rezeki maksudnya mesti ada yang lebih baik. habis cerita. the end. bye. gudnyt. saya baru 23 mau masuk 24.

2 ::ppl think this is useful:::

Anonymous said...

Saya selalu lupa Dia janjikan ganti yang mantap untuk segala yang kita terlepas/nda dapat.
So for all our worries ni, siapa tau kita dapat yang CARING nanti?
...
..
.
Kita sabar tunggu ah :)

[JiEy] said...

wah same here :)
janji yang Satu tidak mungkin silap
manatau nanti dapat yang super duper punya pukulan..
nah how bout that..!
that's y i think we should move on when the situation sudah 'tidak ngam'..
uh-huh.

 
Blogger design by suckmylolly.com