Monday, May 25

short update

minta maaf, saya punya blogger-mind pegi vacay lagi...
nda dpt cari apa2 intresting to write about...
maybe saya sudah turn to be uninteresting ne tau...
uh-oh...

1. saya penat di kelilingi orang 'sponge' yang sentiasa mahukan haba 'spotlight' untuk mengeringkan diri mereka. kemudian, bila sudah kering, mereka ini akan 'suck like a sponge'. suck segala2nya. attention anda, energy anda, attention anda, pity anda, attention anda, attention anda dan attention anda. kesemua permintaan ini akan dirangkum, menjadi 'spotlight' (maksudnya mendapat semua attention). maka bila kering, cycle akan berlaku over and over and over again....and again and again and again....ampun dosa, saya perlukan pematahan (i need a break).

2. semalam my nephew tanya "ngah, angah tau ka babu? angah ne babu ne..." cissssss mentang2 tua nya (my eldest bro) mo kawin sudah, jadi angah nya ne bujangan yang babuan sudah...ya la sepa la saya ini, terusan di ejek menjadi bujangan yang jadi babu....haiiiran macam mana budak 3 tahun pandai cakap2 begitu

3. roxy ada headphone JBL smart

4. lybby coming home soooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnn mari test power SLR sama2 babe!!

5. dk promise, kalau ujung tahun dia pulang dia nda kurus2 juga, dia blanja saya makan steamboat. kalau me yang nda kurus2, me yang blanja steamboat. kalau kami sama2 kurus, kami p makan steamboat masing2 bayar. kalau kami dua2 menggumuk, kami blanja noni n tini makan steamboat kakakakakaka (buduh punya deal)

6. saya setuju dgn bestie yang cakap macam mana pun kita pusing cerita, kalau salah tetap salah. period. nda payah beribu satu cara mo defend diri. atau cakap org lain yang salah. ini common sense.

7. jahit manik, jahit manik, jahit manik. awas kamu kalau sudah time raya kamu nda dtg tgk stok yang saya jahit sampai separuh buta itu

8. adakan customer tu bersungguh2 betul flirting...bukan juga flirting as in 'can-i-get-ur-number' style...macam cakap manis2 bah...punya hampa dia kalau saya sambung "nanti bawa la org rumah tgk2 baju kurung yang stok raya punya"...mesti dia rasa effort dia kena brush-off tu kan. (soal effort jangan main2 bos. bisa say sorry satu petang jadinya). jadi i just keep quiet, tapi kalau dia terusan cakap manis2 tadi memang saya akan guna line yang seperti di atas. nasib dia nda meneruskan usaha. takut ngkali dia tgk saya pegang tasbih, takut balatentera dari Atas dtg heret dia keluar kakakakakaka

9. saya penat bkerja, tapi siapa tidak penat kerja kan. even kerja tu TIDUR pun mesti penat sebab mesti tidur ikut time

k la guys. kamu pun penat sudah baca me merepek.
ttyl.

0 ::ppl think this is useful:::

 
Blogger design by suckmylolly.com