Thursday, April 16

i think...

i think...
early in the morning my gastric sudah left the building,
but my guess was wrong. it's still there, so there. wrestling session nda sgt teruk macam kemarin, today i made sure i ate every other hour

i think...
tadi when saya naik escalator the uncle freak di blakang was staring at my feet,
he was actually staring at my bum. uncle, i am young enough to be your daughter.
see how smart i am not highlighting that he's old enough to be my father, saya muda ok, yang penting saya muda.

i think...
lelaki di McD tu yang di blakang tmpt assemble burger tu dia ada status quo.
that's it, no explaination needed. dia memang ada status quo.
kerana bila anda minta extra anything, dia akan pastikan si gadis counter punch +0.50

i think...
waiting on something uncertain itu adalah unhealthy.
maybe i should stop waiting, and pray more that the right answers will come my way? kalau minta jawapan dari Bos di Atas, mesti dapat tu kan. with that i ask Him to deliver strength as well.
i'd be fine, dulu cedera parah dari ini pun i'm still here blogging about it, right? paling certain, kalau makan kfc bikin kenyang. apa barang pikir pasal duit n benda-benda (material or non-material) yang bukan Hak. batilllllll....

i think...
matlamat tidak menghalal kan cara.
itu adalah benar. ko set la apa yang di mau, tapi jalan cara kita usaha kena cara yang betul.
no explaination needed.

i think...
tadi during tgk ceta, my phone vibrate? couldn't be...
it was my tummy yang masih gastric. tahniah

i think...
i should win an award dalam 'org paling bersungguh-sungguh'. if there's no such award, they should create one.
and for certain, saya yang patut menang.

i think...
SH al-attas adalah betul bila dia cakap cicak di dinding tiada sayap pun mampu makan benda yang terbang and susah di tangkap.
cicak yang tiada sayap pun tidak makan bangkai yang terdampar begitu sahaja.
but, undeniably, byk org di luar sana bukan saja makan sampah, tapi makan bangkai juga itulah sebabnya banyak yang gila segala2. byk gaya dorg yang sukar di tafsir. hati busukkkkk

i think...
status quo is still on.
apa ne bro, rilek la, sepa bilang ini competition (tho saya yang menang award paling bersungguh2). kita semua kena ada mentaliti 'rilek la bro', ok?
jgn la sorong tarik sorong tarik, u r giving status quo a bad name dude. ujung2 sendiri pun tidak tau skrg turn mo sorong atau mau tarik. bak kata EZAT, apa barang men pasang men tanggal men pasang men tanggal. sekali cakap ja saya sudah tau, nda payah ulang2 dgn status quo tu.

i think...
abang Quiksilver tu mesti impressed on pilihan batik saya (sb awak dtg balik hehe)
SAYA HARAP AWAK DTG LAGI.
tho saya tidak akan butang atau sarungkan lagi batik, awak tau kan itu bukan dlm job description saya kekekeke...

i think...
some people pasang 'allies' di blakang,
boleh tu boleh. tapi pastikan ianya ada hasil. byk dosa lain lagi yang boleh kita pungut, jgn la buat dosa talam two face.
apa pun kata mu, tidak payah pasang alibi yang sgt shout out to the world punya style ok?
slow n steady ja k...

i think this is too much already...

2 ::ppl think this is useful:::

Rena FR said...

(Mestilah saya kasi komen kan?)

DUDE. I feel u okay.
Sya faham. sya di sini WITH u.

Burn the M.F.

XOXO

[JiEy] said...

if ur not with me, then mana saya mau pg? :(

ur the best babe :D

badminton next week! cari mu kasut! mainnnnnnn

 
Blogger design by suckmylolly.com