Sunday, April 19

few random notes

tau la kan, saya buat blog macam personal notes bah. layannnnn

1. baru2 ne ada org cakap begini "eeehh sudah lah ko! jgn pegang2 ne, ini bekas bf aku pakai karang dia lagi suka sama ko!" itu lah klu org sudah marah...pek pek! sorry aaahhh...

2. len kali kalau pegi bbq hotpot bawa lelaki, kasi dkt2 muka sama grillnya tu, supaya keluar merah2 di muka (sebab kena panas). baru trip cute sebab ada blushing2 kakakaka layannnnn...tapi peringatan, jgn tlampau dekat nanti kena minyak menggoreng sotong tu,k? n duduk dkt heat controller tu...so kasih panas tym mo kasih dekat muka kekeke

3. lelaki di sabah, tiada harapan

4. since i lost my phone, saya macam hampir gila tanpa music. kalau lagi tym kerja, uinah, patung bah di bawa bcakap. i need a new phone daddy please daddy

4.5 (penambahan selepas blog di post)...and in my phone i have millions of numbers that i don't have any idea how to get back...sedihhhhhhhhhh...ada org suggest p OCS, tapi kalau incoming call nda kan ada dlm log juga? then cemana saya mo dpt number ituuuuu :'( and txt, and pix, and videos...semua di tangan durjana yang mencuri itu...saya cuma mampu doakan mudahan itu la last item he ever steal

5. mum bilang me makin kurus since they left...kalau lah dia tau me baru ja gastrik ari tu, pasti di leter kaw kaw punya...then when kami mo titun semalam...i whispered to my sis..."kalau mum bilang ayang makin kurus, then, dpt la ayang cuba skinny jeans uya tu kan?" uiinahh...my sis smp duduk bah ketawa tbahak2...ya la, sepa la paha saya ini...

6. dlm calender kerja saya, nda lama lagi mo raya...okehh...kenapa macam saya malas jahit manik tu aahh?? kena lagi la tahun ne...

7. i ran out of ideas. i know, i'm boring.

8. kena bommmmmmmmmmmmmmmmmmmmm alamak guard guard

9. ada org dlm FB saya yang rupa dia macam paris hilton, and it's like, not fair okay? because she's my idol...paris, i can be your bff hahahaha malam2 saya mimpi paris dgn tongkat diamond dia n tunjuk me and say "babe, u r now my favourite pet" woot woot dat's hot gorgeous!

1 ::ppl think this is useful:::

Anonymous said...

Sillideaply
[url=http://healthplusrx.com/ogoplex-review]ogoplex review[/url]
briniobes

 
Blogger design by suckmylolly.com