Monday, April 6

airport drama

to date, yesterday tu kalau ada award utk cry2 paling lebat memang saya lah pemenangnya. always pun kalau sending my parents off the aiport, mesti saya la yang paling kuat cry2. tapi this year ada lebih lebat berbanding tahun2 lalu. bak kata org "angin monson sudah tiba". saya pun nda pasti nangis kenapa..."takut rindu mummy" -- nah bayangkan kamu saya sebut dgn suara ketar2 hehehehe. but what made me cry the most is because semua org pun keep asking why me nda ikut sama padahal nama me masuk dari awal tahun uda :(

c amir anak buah paling pintar di dunia tu heran tgk me cry2...jadi di tanya lah sama mummy nya...

amir : kenapa angah tu cry2 mummy? dia mo minta apa?

**nah usually kalau budak2 menangis minta barang kan, ini lah dia btny saya tu menangis minta apa

mummy amir : ntah lah mir apa angah tu minta, minta puji ngkali he he

trus my waterwork automatic berenti sekejap huaaaaaaa...

ptg2 after maghrib me "teman" my sister pegi roxy. dalam hati saya "Ya Allah, akan ku terima ujian kesabaran yang harus ku pelajari ini demi masa depan yang lebih melimpah2 dgn duit yang saya tidak boroskan..." saya hanya mampu tahan dlm sekitar 7-8minit ja kerana lah ini :


sorry la saya sudah cuba resize tapi gak bisa jadi terima ja la teputus2 di ujung
mula-mula iman tu tebal...saya mampu saya mampu saya mampu untuk bersabar...
nda lama lepas tu saya mampu saya mampu saya mampu untuk beli hahahahaha SALASAIIIII.
bulih2 two item reg price, third item rm8! then third item tu free if kita bagi tiket parking or tiket tgk wayang or resit makan. i don't understand how roxy bisa kaya dgn promotion gila2 begini.

yang lagi bikin heran, semalam saya dpt voucher RM 50 x2. okaayyy...mcm sepatutnya 1 pula tu kan kalau ikut banner...tapi macam saya pun ambil 10 langkah laju2 keluar roxy hahahahaha astagahhh...

0 ::ppl think this is useful:::

 
Blogger design by suckmylolly.com