Friday, January 2

my first time

yesterday,
was my first time mbeli baju roxy tanpa nina the queen roxy.
tapi equally seronok jalan sama rena tgk2 beg guess warna 'sayur'. saya rasa sungguh OMG cantik pula GUESS ini since last saya beli. hati saya ibarat di belah dua ne...
should my next bag keluaran 9west, atau pun Guess?
tapi jgn risau ren, bukan si 'sayur'.

i think, jawapannya ialah beg Esprit.
ren cakap tu bag tgu saya hehehe.

yesterday,
was my first tym kidnap ren n bawa dia jalan time malam
saya bilang mau lambai mum dia (kasi senang hati)
tapi mesti mum dia lagi susah hati hahahaha
"itu lah dia mau bawa anak saya jalan2? macam 3suku ja gaya dia tu!!"

tapi bukan ka saya tu keminatan makcik2 merata dunia
i always make them happy
it's a gift from God
such a talent

yesterday,
was my first tym mencuci kereta sendiri!!!
selamba rock ja my bro cakap
"ainah jo, warna pearl pula kereta ko ne ah cat dia"
cisssss
kalau si nony lagi nampak before kena cuci
mesti dia mengijik,
bilang kereta saya smart
cat pearl, tapi tinted ah
bukan saja cermin tinted
whole body
TINTED LUMPUR
cisssssssssssssss
hehehehe

saya kan princess
mana pandai cuci kereta sendiri
applause please?

1 ::ppl think this is useful:::

Rena FR said...

Cute ka si sayur????
Only going to G 'later' this year.
(Tapi kalau ko yg beli confirm sya pegang2 tu everytime nampak LOL!!)

Princess cuci kereta?
FUH. Standing Ovation boss :D

 
Blogger design by suckmylolly.com