Tuesday, March 3

MEN, pls update ur manual book

kepada lelaki in GENERAL, silalah tukar buku manual yang sudah berkurun lamanya kamu hold on to itu. silalah jaga ini hati perempuan in GENERAL, okay? bue kaitu? bukan susah beiii... buku manual kamu on "how to treat girls" sudah lapuk keluaran zaman 70an and 80an (mengikut tahun kelahiran). silalah update, now sudah 2009. nda men la kc bikin perempuan begini. sila klik untuk keterangan lanjut.

besuk saya kena p audit abang sulung saya ne tau. in case dia pun mc pegang manual book yang lapuk, mesti saya update tu tau. sux, cara kamu itu sux. jgn sampai saya dgr lagi ada complain dari kakak2 saya bout how they are treated. my second bro pun wpun sudah kawin mesti juga di audit ne. bak kata kak Hjh Izzah "LELAKI SELENGE AAH SGT". sepatah kata hari ini, selenge=hati batu yang ndada feel sama perasaan org. blajar slang singapore sehhh heheheh

praying hard for kak Hjh Izzah though. sedihhhhhhhh betul bila dpt txt n her cll. mudah2an she'd be stronger...untuk mendapat TAUFIK dan hidayah dari Allah (no pun intended hehe).

(saya mula pasang unggun api) nah guys yang menyakitkan ati kakak2 saya, sila buang manual kamu dlm api iniiiiiiiiiiii.

ini tidak terkecuali kepada Mr. R dan Mr. S.... somehow kamu pun tergolong juga. cepat bakarrrrrrrrrrrrr.

Nina, ini blog utk ko beini. ko blang "bagus lagi sakit kanser tau lagi bila mo mati, daripada sakit hati begini yang entah sampai bila" setakat ini, pada hari ini, itu lah ayat paling smart saya dengar. hari ini saya kurang produktif.

2 ::ppl think this is useful:::

Amy Ajak said...

actually... i'd rather have guys stick to the 50-60an. Men on those era are gentlemen. NOT a prick! haha.

they express their love willingly. romantic. NOT THROUGH SMS! durgh. or even phone calls. haih.

apa lagi ah... eee.. bida ni bah.

imagine... kitani bini2x tah plg ditanya.. "Do you miss me?" atau pun mengambil dari rumah... apakah???

nada lagi concept gentlemen. suma... hard-cocky men.


btw. m also productive today! WAHAHAHAHAHAHAHA mo mo jua kan si ameh ni jiey!

[JiEy] said...

ahhh so true!!!! 50-60an is the way to go!! (tgk ja daddy2 kita).

bagus tu if they express through txt babe, tapi if txt pun nda kena balas???guys ne, dorg like have this 25huruf-atau-kurang punya limit when txting. lelaki yang mbalas txt dgn 'oh' x payah d cari, my bro begitu laitu.

part mengambil dari rumah tu adalah sgt tepat!! apakah??? eeeeeeee men men men pls update!

 
Blogger design by suckmylolly.com