Sunday, March 8

jumbled mumble

very early in the morning, a customer texted me pertaining something that she and her husband booked. dengan mata yang masih tertutup (it was early,okay? and it's a habit sudah for me replying txt tutup mata if pagi2), i replied her txt

"ya, i changed it already, no worries, because He called me already"

nda lama after that she text me back

"who called u? God?"

hah? saya semakin blur. i was referring to the husband. when i read my text back, baru i know why. tu la lain kali tutup mata lagi bertext. i spelled he with a capital H. hebat. that definitely woke me up. geli hati sendiri.

not much to update. was looking forward to check my mail since i know sis Hjh Izzah would be writting to me. something so true that she wrote to me (still, pertaining men and their manual books). no hatred boys, cuma saya rasa anda semua memang patut update manual book anda. she wrote :

sekiranya buku MANUAL itu generic - nampaknya kita harus lakar program/software baru - manual2 semua kita bakar!

talking about men, my customer yang dtg hari Khamis tu dtg lagi. the one yang beli batik n dgn steady nya dia minta saya yang sarung kan batik nya n dia dgn slumber pun membelakang saya n stretch tangan nya minta di pakaikan. nasib dia nda minta butang di depan. jega. lain-lain sudah. yesterday dia dtg, nasib dia nda minta sarungkan lagi batik tu. nasib batik, kalau dia minta pasang samping, itu saya memang telan liur. mau tolong ka nda mau tolong? wainah, rapat sudah tu kalau men pasang samping. bahaya. jega. lain-lain sudah. lelaki begini, somehow bagus, sebab dia berbudi pekerti meminta saya dgn baik skali...pls and thank you gitu. tapi kalau dia mau lebih-lebih, pegi summers' man sana dorg boleh ukur bah badan ko setiap inci. supaya batik kau tailored made bang. saya tolong sarung apa guna. adedehh...kena lekat job specification ne di kaunter depan...hehehehe jadi kalau di audit bisa aja jadi senang...

hari ne sneezing my nose off...nina geli saya berhingus...sedappppp masin2 wahahaha (kena jangkit sama si Grace anak uncle Mariano)

2 ::ppl think this is useful:::

Rena FR said...

Fuiyooo..aku rasa that guy minat ko tu...but menyarungkan batik kepada dia adalah cool ok. Sya nda pernah. Sya jeles.

[JiEy] said...

minat? nda la...nerd abis rupa dia...sikut2 laptop...perhaps dia ne tampau byk deal with computers kan sampai pasang baju pun nda pandai, kesian....heheheh

 
Blogger design by suckmylolly.com