Monday, March 16

i'm wrong

yes, people. saya jarang mengaku. sila copy & paste title saya tu, and save somewhere (because i might delete my post again [rena ajar]). but i know i'm wrong.

selain hati yang memang sudah sedar akan perubahan,
kata-kata yang tidak terkawal,
detik hati yang kurang baik,
tingkah malas,
kelakuan luar ajaran,
my sis nony pun sudah cakap saya JAHAT HATI dan JAHAT MULUT
nampak gayanya hati saya ne perlu penyucian
nah, di situ guna nya buku penyucian jiwa yang belum lagi saya baca tu...
will read it soon...
ini case emergency ne
**ninung ninung ninung**

rasanya gundah ini lebih2 bah yang di layan...tu la macam org hilang pedoman...iskkk palis palis...
note to self : perlu apa yang perlu itu bila perlu kita tau perlu.

0 ::ppl think this is useful:::

 
Blogger design by suckmylolly.com