Saturday, December 6

today's buzzzzzzz

hari ini sungguh selesa sekali dgn panggilan Tomei yang sudah turun RM4. nda banyak beza la, tapi parah juga tu kalau ikut harga asal.

sungguh berasa di awangan bila mula sarung apa yang di minat. lagi berasa di awangan bila mula menunding ke sana ke mari untuk buat aksi. kring kring kring, dia berbunyi.

tapi yang nda seronok tu bila dia print bil, terus rasa macam mau jalan terus.

lagi nda seronok bila keluarkan duit dari dinding ajaib tu, dia bilang kad tidak aktif. yes. seronok skali. nasib ada satu kad lagi (nasib ada isi) yang memboleh kan saya balik with my LOVE ONE.

betul2 saya benci tomei. i hate tomei. benci benci benci. buat saya nda keruan.
tapi syukur la, akhir nya turun juga harga kan, senang la hati skit. kesian my customer yang try baju kemarin, hilang gelangnya...tapi dia pun nda sure di mana hilang. jokingly is say "nda pa kak, harga sudah turun, panggilannya la tu".

dengan seronok hati dia cakap di habib jewel harga lagi rendah....-RM5 dari harga pasaran.

terus i go like >>> WTF????

nda pa la.

bravo untuk Rena yang berjaya menahan RM50 untuk one week. well i should try that. tapi aku pula kerja 6 hari. hah? terpaksa buat calculation balik bah. i think i should give that a try. i think i should carry RM10 ja untuk satu hari. cuba try RM7.50, confirm balik nda sempat lagi salam parents terus diving di meja makan. lapar.

ASTAGA. Lame nya aku.

p/s: hari ne hari yang sungguh tidak produktif. all day long main game Dead Head Fred ja. sampai habis batt PSP ne. halalahhh

2 ::ppl think this is useful:::

Rena FR said...

Jiey and kegilaannya terhadap emas.
Weh teda membership thing ka?
Yg bilang 10% potong macam di Times and Pop kehkehkeh.

Eh terl@me pulak :p

[JiEy] said...

ahah how i wish they have it there!! @_@ begini mata geng semalam meninguk!

 
Blogger design by suckmylolly.com