Thursday, August 7

update!

S.I.B.U.K

that's what happened for the past month.
gue SESAK!!!! tanpa life!
gue SESAK!!!! tanpa masa untuk diri sendiri!
gue SESAK!!!! dgn komitmen dan perikatan diri terhadap tanggungjawab yang tidak dpt di bahagi2.
so much for divide and conquer! most of the time i feel that i'm stranded, burdened to tackle everything by myself.

hidup, hidup saya, sungguh sesak dengan rutin harian yang berulang mengejar masa yang nda pernah menunggu kita ready ka nda ready.

talking about timing, Alhamdullillah merasa lagi kita nikmat masuk ke bulan Sya'ban, bulan Nabi Junjungan kita. i'm so thankful this year penghayatan ada meningkat skit, maklum lah, takut 'bankrupt' di akhirat nanti. tolak mengumpat, tolak ujub, tolak akhlak yang xdijaga...tau-tau di akhirat kena declare bankrupt, baru tak tau!

jadi kalau sudah Sya'ban tu nda lama lagi Ramadhan la maksudnya kan? i'm so not ready! my project belum siap simpan manik! i think baru 6/40!! 34 lagi bila mau buat?? kudung la tangan! campur lagi dgn tempahan org yang masuk...this year i'd tolak mana2 yang lambat...takut nanti tym raya i jadi botak sebab terlampau stress & xcukup tido! alamatnya tahun ne baju sendiri lagi-lagi tiada manik...adedehhh! stock mau di masukkan, means i'd be sleeping at along's apartment sebab buat stock tagging...dgn system baru yang sudah di rectify and execute, i'd be switching between branches untuk tutup account everyday. daddy, gaji tambah lagi skit boleh ka?

i'm so old,
so lonely,
so tired,
so LAME

selamat mengerjakan ibadah pada bulan Sya'ban...bersama-sama kita dgn tamaknya mengumpul amal wahahahahahaha (ketawa kejahatan) <<< nah ini labaini sebab2 kena tolak markah sampai jadi bankrupt ne...astaghfirullah al-azimmmmm

RINDU BAC!

0 ::ppl think this is useful:::

 
Blogger design by suckmylolly.com