Friday, March 6

few more days...

kemarin hari yang kurang produktif. i remember leaving my shop dlm keadaan tunggang langgang. hmmmmm nanti sampai terus tpaksa mengemas. i didn't remember what was the rush yesterday sama saya tidak kemas tu tau. owh ya, me mau p tandas trus tutup kdi n jalan pulang.

few more days, hari penentu hati tu bertaut di mana. masih kah kuat hati dgn Imam ku yang satu? InsyaAllah, hari ne pun hari Jumaat, nyatanya dlm keadaan hati apa pun, doa dan salaam masih di lidah. eeeee rindu...kalau lah saya ada di waktunya, mesti saya antara yang paling kerap dtg minta dia mengubat hati yang berbolak balik...

hari ne ada meeting. hari ne hari Jumaat. hari ne pki baju kurung. hari ne nda macam kemarin. hari ne saya tidur sampai jam 11. tahniah. saya tidak menang apa2. hehe

4 ::ppl think this is useful:::

Aleanajoan said...

Tahniah... Anda menang produk pawaa rut... :D

[JiEy] said...

hahaha!!
di mana kita tu dulu?
kelantan or sabak bernam?
ada kumpulan nasyid PAWA ROOT joe!!
hahahahah nda dpt lupa...
kembang bulu roma!
saya menang motor, makasi pawa root!

Aleanajoan said...

Hahaha... Ya kan jo? Baru me ingat. Bida betul perangai kita kan? Kasi katawa jak org. Hahaha... Apa bah yg kita brabis katawa time kamurang practice di pondok tu? Kalau enda silap lah.

[JiEy] said...

kita mengurat studenttttttttttttt hahahahaha (kalau nda salah lah) tapi sayang kamu nda ikut kami makan durian di pondok tu malam, siap baling2 biji p tasik...(opsie, sorry poly sabak bernam)

 
Blogger design by suckmylolly.com