Wednesday, December 17

Lemas

Hari ini pergerakkan semuanya lemas. called c bestie, ASTAGAH bulih2 i forgot dia sudah fly. hmmm...soon i also fly pegi malacca. lyk ren, saya (sejak ada org cakap "aku" tu perkataan kasar skit, i use "saya" la k...i'll try) pun bgegas juga finish my work before my so-called-holiday. i need cash! so i have to finish one baju before i leave so nda la juga kempunan kan di bumi malacca.

sungguh lemas tiada routine bcalling2 sama budak RHB tu. lagi lemas bila saya punya kaka Nina ne lemas2 after what she went through. i told her, hak dia untuk lemas n untuk bersedih (asal jgn lama) sebab dengan adanya sedih, kita akan lebih sedar dgn hebatnya pemberian Allah bernama b-a-h-a-g-i-a itu. next tym happiness dtg, sila lah make the best out of it. i learnd that kita nda boleh berharap berlebihan pada benda yang kita tau akan menyakitkan kita di blakang hari sebab kita terlalu cling to it.

si yanee mimpi menunggang kuda bersama para Nabi. Masya-Allah. sungguh indah mimpinya tu. sungguh hati ini cemburu dia di beri mimpi sebegitu Masya-Allah.

Tini pula sudah habis DIPLOMA. congrats my dear sis, my dear org kanan, teratas di hati saya (shhhh jgn gitau org lain). BAC semua sudah sah keluaran politeknik. satu2 ada kena cop POLY di dahi hehehe

Bestie tanya, saya ok ka? hanya seorang bestie akan tau letak nya hati bestienya kan. saya bingung atas apa yang akan berlaku. harap2 saya boleh tempuhi. hari esok....hmmm...one day at a time la kan?

ntah lah. ari ne saya lemas betul. saya punya buchuk buchuk ilang. saya rasa mummy tervakum tadi siang. nina bilang kena makan rabbitttttttttttttttttttt. jahat :(

jumpa key ari ne, sama nani, didi, wawa. the old always brings happiness to my heart...

Syukran Ya-Khaliq, kerana mencipta kan kawan2 yang baik untuk mendamping hidup ku ini.

p/s: hari ne blog saya mcm diary. AMIE...PSP SAYA!!!! saya rindu sama c red psp :(

0 ::ppl think this is useful:::

 
Blogger design by suckmylolly.com